luni, 19 aprilie 2010

Concediu Sharm El Sheik - Regency Plaza

Iata ca a trecut si concediul. A fost frumos, am vazut locuri noi si ne-am plimbat mult.







Holul hotelului

Imagini din complexul Regency Plaza









Am facut scufundari

Ne-am plimbat printre corali si epave

Am fost cu ATV-urile in desert





Am ajuns si in Cairo,

Nilul

Muzeul din Cairo

In muzeu











Ne-am plimbat cu camilele si am vazut Piramidele

Si Sfinxul

Si de final o foto din avion unde am facut luna de miere - Turcia - Kemer

5 comentarii:

  1. mdah... care va sa zica ati avut concediu nu? :)) in cel programat in malta va rog sa va luati si vladutul cu voi, sa aiba dinu cu cine imparti patul si camera :D
    va pupaaam!

    RăspundețiȘtergere
  2. promitem ca o sa-l luam, pai fara el cred ca nici nu ne primiti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. `FOARTE FRUMOS...SA MAI MERGETI ACOLO !!

    RăspundețiȘtergere
  4. tare, frate! astea da, amintiri!
    eu nici 4 ore nu am curaj sa plec fara printese!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ralus chiar aveam nevoie de ceva timp pentru noi, oricum urmatorul concediu o sa fie si cu Vlad :)

    RăspundețiȘtergere