duminică, 27 iunie 2010

Nu pune pe piele ce nu bagi in gura!


Am avut onoarea de a fi aleasa pentru testarea unor minunate creme de corp 100% naturale si vreau sa-i multumesc pe aceasta cale Alexandrei ca mi-a oferit aceasta sansa. Am fost foarte multumita de cele doua mostre primite "Salveaza-mi pielea" si "Burtica fericita". Pe a doua nu prea am reusit sa o folosesc doarece Vlad cand a simtit mirosul s-a infipt in ele si a cam sifonat-o.

"Salveaza-mi pielea" am folosit-o pentru maini ca le aveam crapate si chiar dupa prima aplicare s-a vazut diferenta.
Astazi i-am dat si lui Vlad pe fata cu ea si a fost foarte incantat, chiar imi arata ca mai vrea. Am folosit-o si pentru barba sotului meu care se cam irita dupa barbierit si efectul s-a vazut.
Multumesc foarte mult Alexandra si abia astept sa testez si strugurelul.
Mult spor sa ai si sa o ti tot asa ca faci o treaba minunata!
acesta este link-ul catre blog-ul ei pentru a vizualiza produsele pe care le ofera: http://lotiunidecorpsolide.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu